dinsdag 10 juni 2008

Weer naar huis

Live update uit Oostenrijk. Het waren fantastische dagen voor iedereen. We konden de Knorrhut niet bereiken vanwege bijzonder slecht weer. Geen top van de Zugspitze dus. De dagen erna was wat te zien van de bergen en konden we erg mooie tochten maken, waarbij iedereen nieuwe ervaringen kon opdoen. Een klettersteig maar de Seebensee en spectaculaire abseil, beklimming van de Schwarzkopf en tocht door het indrukwekkende Hollental. Maar nu gaan we weer naar huis...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Katon, Goukakyu no jutsu.

Stephanie zei

ik ken het probleem met het weer. ik zit momenteel in Ehrwald en het weer is erg wisselvallig.
2 jaar geleden heb ik de zugspitze beklommen via de als naar grateln en dan via de gletsjer verder. het laatste stukje wilde ik absoluut niet met de gondel en een schitterende foto van de top! een supermooie ervaring. dus kan me jullie ''balen'' wel een beetje voorstellen