donderdag 2 februari 2012

Zelfportrethulpstukje voor climb&fly avonturiers

Na uren knutselwerk om een lichtgewicht éénbeenstatief geschikt te maken voor zelfportretten bij paragliden, draadeinden tappen in metalen hoekjes voor die rare engelse schroefdraad en dergelijke, bleek het "ei van Columbus" al uitgevonden te zijn.
Bij mijn Climb&Fly tochten maak ik gebruik van de lichtgewicht wandelstokken, Black Diamond Z-Poles. Met een opzetstukje zijn deze tevens te gebruiken als statiefpoot om jezelf op de foto te zetten. Slimme uitvinding... bekijk de website van de Stickpic voor meer informatie over dit vernuftige statiefje.

2 opmerkingen:

Papahajo zei

Dit opzetsukje kende ik nog niet. Handig hoor!

Peter Blokker zei

Ik kende hem ook niet, anders had ik niet zo hoeven knutselen en investeren met een eenbenig statief. Ik krijg hem over een paar dagen thuisgestuurd voor beoordeling, ben benieuwd.